Oon taas sekoitus jotain teinidraamakuningatarta. Mä vaan rakastan sitä poikaa niin paljon ja haluan että meidän suhde onnistuis. En tiiä, onko se kykeneväinen vastaamaan mun haasteeseen. Mä haluun tietää, että se pysyy mun rinnalla. Odotan ja vaadin sitä, että mun tuntemukset otetaan tosissaan. Eikä musta tunnu pätkääkään siltä, että se ois liikaa pyydetty. Ehkä tää kaikki on kuitenkin sille ihan liikaa ja kurkottelen kuuhun. Juniori vaan kuvittelee, että se voi tehdä lähestulkoon mitä tahansa ja kaikki sen jälkeen kuitataan samalla pätkällä "oon tosi pahoillani, en ota tavaks". Joo tosi vakuuttavaa. Mä oon kertonu Juniorille, että mun täytyy pystyä luottaan siihen täysin, mutta se antaa mulle koko ajan syitä, miks mun ei tarvitsis luottaa.

Jäin eilen kipeänä kotiin kun Juniori lähti huitelemaan ties minne, sovittiin että se kotiutuu kahdelta ja dude kehtas vielä lähettää illan mittaan viestin että olis jäämässä neljään saakka. Päätin kannustaa sitä järkevään päätöksentekoon ja olin vastaamatta viestiin. Onneks sillä sentään on jäljellä empatiakykyä ja tais ymmärtää että mulla on täällä himassa ainoana ystävänä 24/7 BB. Tiiän, että tän takia mun tyttöystäväpisteet valahti reilusti miinukselle. Ei tää missään nimessä tarkota sitä, etten haluis Juniorin tapaavan ystäviään. Olisin vaan itekin halunnu lähtee mukaan, mutta en sitten kuumeisena viittiny pahemmin panostaa. Viime lauantaina, kun Juniorin pari kaveria oli meillä kylässä, näin kuinka sillä oli kivaa ja miten se nautti siitä että sai viettää aikaansa niiden kanssa. Se tässä mua vähän pelottaakin, koska en oo aiemmin nähny Juniorin silmissä mun seurassa sitä iloa ja intoa, mikä sillä oli kavereidensa kanssa.

Olis vaan niin hemmetin kiva tietää, rauhotunko ikinä ja osaanko antaa toiselle sen tarvitsemaa tilaa ja omaa aikaa, vai onko mun tunnetilat aina samaa vuoristorataa. En haluis olla paha ja nalkuttava tyttöystävä kenenkään silmissä, mutta ehkä juuri mun menneisyyden takia en muuta osaa tässä suhteen alkuvaiheessa. Se ei oo ainoastaan rankkaa Juniorille, vaan myös mulle itelleni. Kai sitä vois harjotella sitä hellittämistä, kunhan ensin joku kertois miten se toimii. Joku kaikessa viisaudessaan on muokannu musta tällaisen ihmisen, enkä jaksa aina olla siitä niin kovin iloinen. Haluan saada ehdottoman rakkauden ja lupauksen huomisesta.

Ollaan muuttamassa yhteen ja tässä koitellaan sovitella palasiamme yhteen, että yhteiselämä olis jokseenkin harmonista. Koitan tehdä siitä astetta helpompaa, mitä se normaalisti ois.