Mun ja Juniorin välillä on tapahtunut tosi paljon ja ollaan lähennytty ihan hirveästi. Kaikki tuntuu niin uskomattoman täydelliseltä, oon huomannut, että me ollaan tosi samanlaisia ihmisiä, ajatellaan asioista samoin ja jopa täydennetään toisiemme lauseita. Kaikki epävarmuus ja ahdistus on hävinny jo aikoja sitten ja kaiken sen tilalle on tullut sylikaupalla turvallisuuden tunnetta ja uskoa meihin. Joidenkin mielestä ehkä liian aikaista, me päätettiin mennä naimisiin tulevaisuudessa, eli kihlauduimme. Oon ehkä onnellisin tyttö koko maailmassa. Kuljen kaikkialla korvasta toiseen ylettyvä hymy naamalla, on joku paras tunne ikinä tietää, että on joku joka rakastaa ja poimis tryffeleitä mun puolesta.

Saan tasaseen tahtiin eli kerran päivässä jonkun nopeasti ohimenevän kiukkukohtauksen, mutta eipä juniori siitä näytä pahemmin kärsivän. Mun pitäis päästä eroon tästä tavasta, mutta ehkä se ajanoloa menee ohitse, kun tajuan, ettei se juniori ole mihinkään lähdössä mun luota. Oon vaan niin happy et haluisin huutaa tätä koko maailmalle että oon löytänyt maailman suloisimman, huomaavaisimman ja ihanimman pojan.

Henkilö soitti mulle. Ette arvaakaan, kuinka lähellä olin suostua sen tapaamisehdotukseen. Mun sydän ja jokainen solu huusi meidän tapaamista. Kuulemma ei soittanu mulle sitä kysyäkseen, vaan mun kuulumisia. Uskokoon ken haluaa. Mä sitten tän sankarin mielestä olin se joka nosti kissan pöydälle kun sanoin että varmasti sillä on joku taka-ajatus. Laitoin sille jo alustavan suostumuksen tekstiviestillä, mutta vihdoin, mä päätin että ansaitsen enemmän kuin sitä paskaa. Mulla on nyt juniori, jota mä rakastan enemmän kuin mitään muuta. Sekä nyt kun tuosta ehdotuksesta on jo kuukausi melkein, en edes halua enää nähdä henkilöä ja tuntuu etten tunne sitä kohtaan edes puoliakaan siitä mitä joskus tunsin.

Kesäloma loppuu vajaan viikon päästä, juniori on parin kaverinsa kanssa sunnuntaihin asti matkalla ja ikävää pidellessä. Tänään myöhemmin tai huomenna on pakko kirjoittaa parista sattuneesta asiasta, eli seuraavaa postausta ette joudu odottelemaan taas puolta elämää. Nyt Serranoiden pariin -> .