Oli hyvä päivä tänään, muru tuli töistä kahdeksan jälkeen aamulla, kun mä nukuin, kun en jaksanutkaan pysyä koko yötä hereillä. Luovutin joskus viideltä ja taisin ennen kuutta nukahtaa. Muru lähti käymään kympiltä lääkärissä ja joskus yhdentoista aikoihin se kotiutu ja päästiin vihdoinkin yhdessä nukkumaan, on jotain maailman parasta olla kiinni toisessa ja nukahtaa kuunnellessaan toisen hengitystä ja tuhinaa. Miten mä voinkaan olla näin onnellinen ja onnekas, mulla on kaikki se, mitä oon ikinä uskaltanut toivoa. Ihminen, joka tekee musta paremman. Ihminen, jota rakastan ja se rakastaa mua. Tuntuu hyvältä, että on joku jonka kanssa kohdata maailma ja katsella samaa kuuta.

Heräsin joskus neljältä suihkuun ja meikkaamaan, annoin murun vielä sen aikaa pötkötellä. Käytiin syömässä murun suosikkiravintolassa, käytiin ostamassa mulle kulmakarvageeliä, puuteri ja ihanimmat saappaat ikinä. <3 Ootan jo eniten, että pääsen käyttämään niitä. Oon jo suunnitellu syksyn vaatemalliston itelleni, mutta koska Kela on pasCa, on hieman hankalaa toteuttaa näitä mun helmeileviä suunnitelmia.

Pitäs varmaan huomenna soitella sinne ja kysästä, miksei ne ole maksanu mulle mitään, mutta oon niin kypsä tappeleen niiden kanssa, joka jumalan hetki sais olla huutamassa niille elämän perusasioita, kuten että mä en pärjää ilman niiden tukia. Mutta ne kaikki virkailijat onkin sellasia perseeseen pantuja pesukarhuja, jolta ei sympatiaa heru. Murun kanssa viikko sitten käytiin sinne viemässä paperit ja se virkailija niin lupas käsi sydämellä, että jotain rupee tapahtuun, mutta ei oo paljoo näkyny.. Samaa sano kaverikin, mutta sille sentään ne jotain oli jo maksanut, mulle ei mitään.

Muru saa palkan perstaina, mutta en mä viittis sitä kauheesti velvottaan ostaan mulle mitään, kun se tänään osti niin kauheesti kaikkea mulle. Tietty meillä on yhteiset rahat kun on sama talous, mutta olis parsaa, että toinenkin sais jotain mieluista, kerta se on kummiskin se, joka niska limassa hankkii meille sitä elantoa.

Oon ite ajatellu, että ottaisin nyt rennommin ton koulun kanssa, kun se ei tunnu sujuvan sitten millään. Jahka saan aikaseks, aattelin mennä kuraattorin puheille, jos mun lukujärjestystä kevennettäs niiden valinnaisten verran. Mulle kun on ihan yks ja sama, valmistunko kesäkuussa vai muutamaa kuukautta myöhemminkin. Kun maailman tilanne nyt on mikä on ja töitä ei ihan tarjoilla ovista ja ikkunoista. Oon niin onnellinen, kun murulla on nyt ainakin pariks viikoks eteenpäin tiedossa hommia. Kurjaa kummiskin, kun tollanen yötyö vie voimat loppujen lopuksi.

Viikonloppu oli kivoin, murun synttäreitä vietettiin kaveriporukassa meillä ja ilolientä kului. Tehtiin melkein viiden litran booli ja siitä ei ollu enää aamuyöllä jäljellä kuin pari mansikkaa. Oli vähän liiankin petollista. Mutta oli kivointa.

Tytöt tulee huomenna kahdelta tekeen ryhmätyötä meille ja mun pitäisi vielä vähän siivoilla, vessa ainakin ja sitten mopata, muru onneks järjesteli tavaroita, ettei mulla oo ihan tajutonta urakkaa. Onneks ei vielä kauheesti väsytä.