Vittu mitä paskaa. Ei voi mitään muuta todeta tuosta edellisen postauksen lopun angstinarinasta. En ees tiiä mikä sai mut noin ajatteleen asiaa. Mua vaan huolestuttaa nykyään sen mielenterveys, tai ei huolestuta, mut pelonsekaisin tuntein mietin että tuleeko siitä koskaan mitään seuraan. Toistaseks se on herättäny puistatusta niin mussa kuin avokissa ja parhaassa ystävässä. Mut joo, ei siitä sen enempää. Haluis vaan unohtaa.

Joulu on tulossa ja mä odotan eniten. Haluun nähdä mussun ilmeen kun se availee paketteja ja nään silloin, että oonko yhtään osannu lukea ton toiveita, mitä se heittelee ilmoille aina väliin. On siinä joulussa yks haittapuolikin, eli rahanmeno ja mulla ei olis enää rahaa ihan hirveesti, vaikka pitäs ostaa porukoilla ja bestikselle vielä lahjat. Avokki sit huolehtii porukoidensa ja veljensä lahjasta, onneks. Ei tietty mulle kuulu pätkääkään, mutta ehkä jotkut ylikalliit hilavitkuttimet vois jättää väliin tuon velikullan kohdalla. Ehkä ois niiden porukoiden tehtävä hoitaa se.

Viikonloppu oli yhtä juoksemista, käytiin kaupoilla, mä olin isukilla syömässä ja telsua tuijottamassa, sit mussu tuli hakeen ja mentiin kotiin viettään sitä kuuluisaa kahdenkeskistä laatuaikaa. Lauantaina ton yhden parhaan kaverin lakkijaiset ja sen jälkeen mentiin äitelle katteleen linnanjuhlia. Sunnuntai sitten siivottiin ja kattelin Idolsia, kiitokset niille ihmisille jotka päätti äänestää sen Parkkosen sieltä pois, nyt jopa ohjelmaa viittii kattellakin ilman volume-napin jatkuvaa raiskausta.

Mulle ei ihmeempiä, ylläri. En oo saanu koulun eteen tehtyä tuon taivaallista. Oon onnellisin ikinä ja haluisin nytkin kuluttaa mussun kainaloa. Onneks pääsee toisen viekkuun kohta nukkuun. Huome seiskalta ylös ja suihkuun ja heti kymmeneltä pitää olla tapahtumapaikalla. Jee. Tai sitten ei. Bestis tulee illalla viihdyttään mua siks aikaa kun mussu on töissä.

Sit mulla on vielä onKelma, oon koukuttunu liikaa Sims 2:een ja odotan kolmosta eniten ikinä. On mulla toinenkin onKelma kun oon oppinu mustasukkaileen typeristä asioista. JEE. Kiitos vaan sille idiootille joka on suuressa viisaudessaan keksiny mustasukkaisuuden.

"Miten niin jalat maassa?
Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?
"

Kiittimoi.