Mun kulta on kyllä maailman paras. Se niin ihana ja huomaavainen, että haluisin olla koko ajan halimassa ja pussaamassa sitä. Tää koko viikko on ollu niin söpskää, et vois luulla että me oltais seurusteltu vaan joku kuukausi. Eilenkin toisella oli hirmunen läheisyydenkaipuu ennen nukahtamista, vaikka se on yleensä niin että mä vingun jalassa roikkuen huomiota. Ihan kun en sitä muuten tarpeeks jo sais.. :D

Tajuanko mä oikeesti millanen kultakimpale mulla on käsissä? Joskus musta tuntuu että on aika hiljasta sillä rintamalla aina väliin, kun kiukuttelen sille mitättömistä asioista. Mä harrastan paljon idiotismia ja itteni kiduttamista, kyselen kaikkea pöhköä kuten "onx toi nainen kaunis" ja sit jos saan rehellisen vastauksen eli "on", rupeen nariseen ja suurenteleen asioita omassa päässäni, et nyt se ei haluu olla mun kans kun toi nainen on sen mielestä kaunish!!1! Aiheutan aina välillä itellekin suuria naurukohtauksia sillä kun mun ajatukset on (joskus) niin vitun lapsellisia. Sitten mä hermostun liian pienestä ja mökötän. Oon mä varmaan kummiskin enemmän kiva kuin idiootti, onhan mussu sentään jaksanu mua tähänkin päivään saakka.

Tänään käytiin kummilla syömässä ja sohvia kuluttamassa, sekin sano että musta tihkuu onnellisuus. Täti päätti sitten ostaa meille kihlajaislahjan kun ei ollu asiasta vielä tietonen ja toivoin meille lahjakortin Kodin ykköseen, sais vihdoin hankkia matalia isoja valkosia lautasia, Koko on ehdoton lemppari. Lahjakorttia odotellessa että päästään pian shoppaileen. Ajattelin muutenkin, että mentäis tulevana viikonloppuna ostaan joululahjat, että niistä ei sitten tarvis enää kantaa huolta. Avokki onneks saa palkkansa perjantaina, mä saan rahaa sit seuraavan kerran vasta tän kuun vika päivä. Perseestä ja varsinkin siks kun tietää että sillä summalla ei pitkälle pätkitä. Toivottavasti tulis avokätinen joulupukki käymään kylässä.

Pitäs mennä katteleen Salikset ja sit ootteleen mussua töistä kotiin, se taitaa kotiutua taas joskus ennen puolta kymppiä, pääsee taas toteuttaan itteensä pusurintamalla, ainakin se niin lupas ihanassa viestissään. Laitoin muuten massateiniyden pyhättöön ilmotuksen että entinen päivien piristäjä vois ilmottautua. Ootan eniten, jos se tekis asian eteen jotain. Tänään kun luin vanhoja meilejä, tuli hyviä muistoja mieleen. NADB on paras. <3